Agilityn alkeiskurssi 01/2018

Ylöjärven Koirakerho järjestää agilityn alkeiskurssin maanantaisin 29.1-5.3.18. klo 19-20.30 (6 kertaa) osoitteessa Pinotie 3.

Lisätiedot täältä.

Agilitykisat 13.-14.1.2018

Tervetuloa Agikisoihin YLÖKK-halliin Pinotielle 13.-14.1.  Alla löydät kisakirjeen ja lähtölistat.

Tiedote Ylökkin jäsenille

Jäsensihteeri on lähettänyt seuran jäsenille Yhdistysavain-palvelun kautta jäsentietojen tarkistuspyynnön. Pyyntö toimitetaan jäsenrekisterissä olevaan sähköpostiosoitteeseen. Kun avaat sähköpostiviestin, voit linkkiä napsauttamalla joko vahvistaa tietosi oikeiksi tai korjata väärät ja päivittää muuttuneet tiedot.

Jos et ole saanut tarkistuspyyntöä sähköpostiisi, tarkoittaa se sitä, että seuran jäsenrekisterissä on sinulle joko väärä sähköpostiosoite tai ei sähköpostiosoitetta ollenkaan. Otathan tällöin yhteyttä jäsensitheeriin osoitteella jasensihteeri (at) ylokk.net, jotta puttuva tai väärä sähköpostitieto voidaan päivittää. Ota yhteyttä myös siinä tapauksessa, jos saat viestin mutta et jostakin syystä voi kuitata tietojasi oikeiksi tai tehdä tarvittavia päivityksiä.