| Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
| Mitä harrastat koirasi/koiriesi kanssa? |
| Agility |
|
40% |
[ 14 ] |
| ToKo |
|
28% |
[ 10 ] |
| Näyttely |
|
0% |
[ 0 ] |
| PK-lajit |
|
31% |
[ 11 ] |
| Metsästys |
|
0% |
[ 0 ] |
| Canicross/Vetohiihto |
|
0% |
[ 0 ] |
| Muu mikä? |
|
0% |
[ 0 ] |
| En harrasta koirani kanssa mitään |
|
0% |
[ 0 ] |
|
| Ääniä yhteensä : 35 |
|
| Kirjoittaja |
Viesti |
VeeraVaris Kilpailuvalmis

|
Lähetetty: To Maa 04, 2010 21:29 Viestin aihe: Mitä on YlöKkin suosituin koiraharrastus? |
|
|
Aajttelin tälläisen laittaa kysely/äänestysen.
Kaikki koiran kanssa harrastettavia en jaksanut laittaa, enkä varmasti edes tiedä kaikkia. Ja jos "oma" lajisi ei ole listassa kerro se viestillä.
Jos harrastat useissa lajeissa, laita se joka on omastamielestäsi paras.
Veikkauksia missä lajissa on eniten harrastajia, itse sanon että agilityssä. _________________ Ilman koiria elämäni olisi tyhjä ja karvatonta |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |

|
Lähetetty: Ti Maa 09, 2010 17:44 Viestin aihe: |
|
|
Tämähän menee ihan niin kuin ajattelin. Eli agility on vielä kärjessä. Tosin vain niukinnaukin. Pk-lajit on melkein rinnalla. Nouseeko agilityn ohi? _________________ Ilman koiria elämäni olisi tyhjä ja karvatonta |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Sari Nieminen Veteraani

|
Lähetetty: Ti Maa 09, 2010 19:38 Viestin aihe: |
|
|
Tää on hiukan hassua, itse olisin mieluummin rastinut kaikki ne lajit joita harrastan koirieni kanssa. Josko Veera seuraavaksi väkästää sellaisen? Päästään vertaamaan sitten onko tulos erilainen? Itse harrastan myös canicrossia, mutta mm toko, agility menee kuitenkin ohi, vaikkakin canicrossia treenataan ajallisesti viikossa eniten... eli koira on mukana kaikki juoksulenkit. Mutta, kun emme ole kilpailleet ko lajissa - vielä..
Tämäkin tulos kyllä selvästi kertoo, miten monipuolinen seura meillä on! Upeaa, että näin on edelleen. Vaikka takavuosina jotkut muistaakseni pelkäsivät Ylökistä tulevan yhdenlajin -agilityn - seuran. Vaan meitä oli monta, jotka päättivät, että pysytään edelleen monipuolisena seurana. Toki siinä on myös haittapuolensa, kun voimavaroja jaetaan moneen suuntaan. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |

|
Lähetetty: Ke Maa 10, 2010 18:17 Viestin aihe: |
|
|
Juu, tiedän.
Itse harrastan canicrossia, agilityä ja hakua.
Mutta kun en tajunnut miten olisi pitänyt tehdä, niin luovutin ja tästä tuli vähän vammainen. Että jos joku osaa niin tehkääs sellainen missä saa rastia useita! _________________ Ilman koiria elämäni olisi tyhjä ja karvatonta |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|